رویه کوبی مبلمان

در مورد انواع مبلمان بیشتر بدانیم

رویه کوبی مبلمان

در مورد انواع مبلمان بیشتر بدانیم

عوامل موثر بر هزینه رنگ کاری مبل

هزینه رنگ کاری میز و صندلی و مبلمان در درجه اول به ابعاد و حجم کار بستگی دارد. هزینه حمل و نقل تا کارگاه مبلسازی و برگشت به محل مشتری، عامل دیگری است که می تواند در هزینه نهایی کار بسیار تاثیر گذار باشد. کارهایی مثل لکه گیری بصورت محدود می تواند در محل مشتری انجام شود اما طبیعتا وقتی قصد رنگکاری یک دست کامل میز و صندلی و مبلمان دارید کار باید در کارگاه انجام شود.

رنگ کاری مبلمان

این خدمات در کارگاه های مبلسازی انجام می شود. مردم با هدف زندگی دوباره بخشیدن به مبلمان قدیمی خود، یا زنده کردن وسایل عتیقه از این خدمات استفاده می کنند. البته آنهایی که یک دست مبل فوق العاده دارند و دوست هنوز بعد از سال ها از آن استفاده کنند هم جزو مشتریان این سرویس تلقی می شوند.
بعضی از زمان های سال مثل شب عید یا اواخر تابستان،‌ که آدم ها به فکر نوکردن می افتند، پیداکردن رنگ کار حرفه ای مبل کار سختی می شود. نوبت گرفتن و رزرو کردن این گونه خدمات بدون دسترسی به امکان یک مقایسه خوب که در سرویس های آنلاین خدمات مثل سنجاق در دسترس است، در آن روزهای شلوغ کار سختی است. اما اگر دوست دارید ببینید این کار چقدر هزینه دارد بهترین راه این است که درخواست خود را ثبت کنید و منتظر پیشنهاد متخصص بمانید.  
بخش مهمی از مبلمان خانه ها و ادارات این روزها، میز و صندلی های پذیرایی و میز ناهارخوری است. رنگ کاری مبلمانی که جزییات یا بخش های زیادی دارد، که باعث می شود بازکردن و بستن بخش ها مختلف مثل نشیمن گاه و پشتی صندلی یا دسته های مبل، به زمان انجام کار اضافه کند. هر چه زمانی که یک پروژه از تامین کننده خدمات بگیرد بیشتر باشد در مواقعی که نجار بصورت ساعتی کار می کند می تواند هزینه را هم افزایش دهد. اما بسیاری از متخصصین تعمیرات مبلمان این پروژه های رنگ کاری را به ازای قطعات قیمت می دهند.
رنگ کاری مبلمان استیل و سلطنتی
مبل های کلاسیک یا آن طوری که در بازار خرید و فروش مبلمان رواج دارد، مبل استیل، بیشترین تقاضاهای رنگ کاری را شامل می‌شوند. هزینه بالایی که مشتری هنگام خرید مبلمان خود پرداخت کرده است، تاثیر زیادی بر اینکه از این خدمات استفاده بکند یا نه دارد. معمولا این نوع مبلمان که به مبلمان سطلنتی هم معروف هستند، دارای پیچ و خم های زیاد و ظرافت های ریز طراحی هستند. پاک کردن و تراشیدن رنگ قبلی، سمباده کاری و پولیش و بتونه کاری و رنگ زنی، همه مراحلی هستند که هر کدام با توجه به نوع مبل و عمرش زمان متفاوتی دارند. 
احیا مبلمان با رنگ می تواند فقط بخشی از پروژه احیا باشد. نیاز به تعمیرات در مواردی مثل ترک ها و شکستگی های قدیمی، خراش و خش روی سطح میز یا شل شدن پایه های مبل و دسته صندلی، مقدمه کار رنگ کاری است. هزینه تعمیرات احتمالی بصورت مجزا محاسبه می شود.
در اینجا باید به این نکته توجه کنید، که ممکن است به این فکر افتاده باشید که خودتان کار را انجام دهید. اما بعضی وقت ها کمک گرفتن از متخصص علیرغم هزینه ای که دارد، می تواند از هزینه های احتمالی دیگر که در اثر بی‌تجربگی ما به کار اضافه می شود، بکاهد. بسیاری از تصمیمات مثل اینکه از چه رنگی باید برای رنگ کاری مبل استفاده کنید یا اینکه رنگ را چطور ماندگارتر کنیم، از جمله این نکات هستند.
هزینه حمل و نقل
مواردی مثل لکه گیری های جزئی یا تعمیرات کوچک می توانند در زمینه مبلمان در محل کار یا زندگی مشتری انجام شوند. اما همانطور که گفته شد برای رنگ کاری قطعات بزرگتر مبلمان به کارگاه نیاز است. بنابراین اگر قصد دارید دستی به سر و گوش مبل های قدیمی بکشید، سعی کنید در هنگام انتخاب متخصص از میان پیشنهاددهندگان به دوری و نزدیکی خود به محل کارگاه دقت کنید تا حتی المقدرو از هزینه زیادی کردن برای حمل و نقل جلوگیری کرده باشید. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.