رویه کوبی مبلمان

در مورد انواع مبلمان بیشتر بدانیم

رویه کوبی مبلمان

در مورد انواع مبلمان بیشتر بدانیم

چیدمان مبلمان متناسب با دکوراسیون داخلی

زمانی که به طراحی داخلی خانه خود می رسید، باید چیزهای زیادی را در نظر بگیرید. از نقاط کانونی و دیوارهای اصلی تا اصول فنگ شویی، می تواند برای تناسب با سبک شخصی شما کاری بسیار مشکل باشد. تصمیم گیری در مورد نحوه چیدمان مبلمان با یک مدل در ذهنتان اولین قدم برای ایجاد محیطی منسجم است که سلیقه شخصی تان را منعکس می کند .

راهنمای این بخش از دنیای مد نمناک در مورد نحوه چیدمان مبلمان شامل ایده هایی برای انواع اتاق ها و فضاها است که حفظ این نکات اساسی به شما کمک خواهد کرد تا کارتان را به خوبی کامل کنید. پس برای یادگیری بیشتر در مورد آرایش مبلمان و چیدمان مناسب اتاق هایتان این بخش را به درستی مطالعه کنید.  ادامه مطلب ...

پارچه مبلی مخمل

کرک و بافت: رازهای پارچه مخمل

کرک به معنای قسمت هایی از پارچه است که به دست می چسبد و به مخمل ظاهر نرم و درخشانی می دهد. بافت هم به جهت قرارگیری کرک اشاره دارد. تمام مخمل ها یک جهتی نیستند، بلکه برخی از مخمل ها با توجه به جهت بافت نور را منعکس می کنند. به همین دلیل است که با دست کشیدن روی مخمل و تغییر جهت آن، مخمل روشن تر یا تیره تر می شود. همین ویژگی است که به لوازمی با پارچه مخمل ظاهر جذاب و دیدنی می بخشد.

پارچه مخمل به عنوان روکش مبلمان

چرا پارچه مخمل برای استفاده در لوازم خانه و مبلمان محبوب است؟ به دلیل نرم بودن و ظاهر زیبا. زیرا هم ظاهر خوبی دارد و هم نرم و گرم است. به همین دلیل لوازم مخمل از سایر لوازم خانه یک سروگردن بالاتر هستند. عمق الیاف کرک هم رنگ را به خوبی نشان می دهند و آن را برجسته تر می کنند. مخمل آبی در مقایسه با پارچه های همرنگ کتان یا زبر رنگ برجسته تری دارند.  ادامه مطلب ...

تعمیر و رویه کوبی مبلمان استیل

رویه کوبی مبل استیل

در فرایند رویه کوبی مبل استیل و سلطنتی پارچه تشکها و پشتی ها، فنر و فوم ها را عوض می کنند و همه چیز نو می شود و این می شود رویه کوبی مبل. یک متخصص خبره رویه کوبی انواع پارچه مبلی را به خوبی می شناسد، خواص و کیفیت و قیمت فوم های متنوع را می داند و می تواند مشتری را در انتخاب گزینه مناسب کمک کند و تصمیم گیری را برایش آسان تر نماید . رویه کوبی بهترین راه است برای نو کردن یک دست صندلی ناهارخوری قدیمی، یک کاناپه زه وار دررفته و یا مبل های قدیمی مان که دوست شان داریم و کلی خاطره ازشان هست و البته نمی خواهیم یا نمی توانیم فعلاعوض شان کنیم با توجه به قیمتهای سر سام آور مبلمان !!! مرمت و تعمیر مبلمان در شرایط حاضر توجیه اقتصادی زیادی دارد!!!

هزینه رویه کوبی مبلمان استیل به چه عواملی بستگی داره ؟  ادامه مطلب ...