رویه کوبی مبلمان

در مورد انواع مبلمان بیشتر بدانیم

رویه کوبی مبلمان

در مورد انواع مبلمان بیشتر بدانیم

عوامل موثر بر هزینه رنگ کاری مبل

هزینه رنگ کاری میز و صندلی و مبلمان در درجه اول به ابعاد و حجم کار بستگی دارد. هزینه حمل و نقل تا کارگاه مبلسازی و برگشت به محل مشتری، عامل دیگری است که می تواند در هزینه نهایی کار بسیار تاثیر گذار باشد. کارهایی مثل لکه گیری بصورت محدود می تواند در محل مشتری انجام شود اما طبیعتا وقتی قصد رنگکاری یک دست کامل میز و صندلی و مبلمان دارید کار باید در کارگاه انجام شود.

رنگ کاری مبلمان

این خدمات در کارگاه های مبلسازی انجام می شود. مردم با هدف زندگی دوباره بخشیدن به مبلمان قدیمی خود، یا زنده کردن وسایل عتیقه از این خدمات استفاده می کنند. البته آنهایی که یک دست مبل فوق العاده دارند و دوست هنوز بعد از سال ها از آن استفاده کنند هم جزو مشتریان این سرویس تلقی می شوند.
بعضی از زمان های سال مثل شب عید یا اواخر تابستان،‌ که آدم ها به فکر نوکردن می افتند، پیداکردن رنگ کار حرفه ای مبل کار سختی می شود. نوبت گرفتن و رزرو کردن این گونه خدمات بدون دسترسی به امکان یک مقایسه خوب که در سرویس های آنلاین خدمات مثل سنجاق در دسترس است، در آن روزهای شلوغ کار سختی است. اما اگر دوست دارید ببینید این کار چقدر هزینه دارد بهترین راه این است که درخواست خود را ثبت کنید و منتظر پیشنهاد متخصص بمانید. 
ادامه مطلب ...

بهترین رویه کوبی مبل

گاهی به دلیل تغییر دکوراسیون یا فرسودگی خانواده ها تصمیم به تعویض رویه مبل می گیرند. این تصمیم ممکن است توقع خانواده های محترم را برآروده ساخته و موجب صرفه جوبب در هزینه خرید مبلمان جدید گردد. رویه کوبی مبل یکی از فرآیند هایی  است که عمدتا توسط کارگاه های تعمیر مبل و تکنسین های مجرب انجام می گیرد.  به تکنسین هایی که در این زمینه فعالیت دارند رویه کوب گفته می شود. فرآیند رویه کوبی به شامل تمامی فعالیت هایی است که رویه کوب بر روی کلاف خام مبلمان انجام می دهد تا آماده استفاده گردد.

رویه کوبی مبل دو دسته کلی رویه کوبی روی کلاف خام و رویه کوبی بر روی مبلمان فرسوده را در خود جای داده است.

رویه کوبی کلاف خام: این فرآیند زمانی انجام می گیرد که مبل به صورت نو وارد بازار خواهد شد. در این صورت مبلمان پس از آماده شدن کلاف به دستان حرفه ای رویه کوب ها سپرده می شود تا ایشان رویه را به کلاف وصل کرده و مبلمان را اماده استفاده نمایند.  ادامه مطلب ...